7 תשובות
כן.
למה לא?
לא כולם.
חלק
נטורי כרתא נגיד לא חוגגים
נטורי כרתא נגיד לא חוגגים
כן בטח
יש את הקיצונים יותר שהם פחות
אבל רובם כן
יש את הקיצונים יותר שהם פחות
אבל רובם כן
שואל השאלה:
מי אלה נטורי כרתא ולמה הם לא חוגגים?
מי אלה נטורי כרתא ולמה הם לא חוגגים?
אנונימית
באותו הנושא: