10 תשובות
חהחה את ה-infj?
שואל השאלה:
אכן
אכן
אנונימית
אחוות infj
שואל השאלה:
למה זה לא מפתיע אבל שאני האימו
מבינה אותך, גם אנחנו די בסכנת פירוק. (יש פערים די גדולים בין ה-sensing ל-intuition)
למה זה לא מפתיע אבל שאני האימו
מבינה אותך, גם אנחנו די בסכנת פירוק. (יש פערים די גדולים בין ה-sensing ל-intuition)
אנונימית
מה. למדת על האותיות ולא על פונקציות קוגניטיביות. אין קשר בין מוחצנות ומופנמות לבין mbti, זה לא מה שהאותיות הראשונות אומרות.^^^^^^
נשמעים משעממים
נודניק
זה שעושה שמח
אימו
מוזר
אדם ממוצע
זה שכל רגע משנה מצב רוח מעצבני לנחמד
נשמע אחלה אני אישית infj 4w5 469
שמוקף בחברים שמתחילים ב-e ואני תמיד האאוטסייד ואנחנו עוד שנייה מתפרקים.
נשמע מקסים שיש גם e וגם i במידה שווה.
זה שעושה שמח
אימו
מוזר
אדם ממוצע
זה שכל רגע משנה מצב רוח מעצבני לנחמד
נשמע אחלה אני אישית infj 4w5 469
שמוקף בחברים שמתחילים ב-e ואני תמיד האאוטסייד ואנחנו עוד שנייה מתפרקים.
נשמע מקסים שיש גם e וגם i במידה שווה.
שואל השאלה:
אנחנו הכי טובים!
אנחנו הכי טובים!
אנונימית
אופס סליחה מיו
הולך ללמוד עוד
הולך ללמוד עוד
לא מבינה בזה אני istp