3 תשובות
זה אותו חלבון בשייק ובביצים. את השייק שותים כתוסף אם לא מגיעים לכמות החלבון שנדרשת.
לגבי תפריט תזונה ותוכנית אימון נדרשת התייעצות עם מאמן או תזונאי - בגלל שכל תוכנית היא אישית והיא מותאמת לנתונים שלך (משקל, גובה וכו').
לגבי תפריט תזונה ותוכנית אימון נדרשת התייעצות עם מאמן או תזונאי - בגלל שכל תוכנית היא אישית והיא מותאמת לנתונים שלך (משקל, גובה וכו').
זה לא משנה מתי כי בסופו של דבר החלבון מגיע אל השריר וזה מה שחשוב
יכול להסביר לך בפרטי כי זה ארוך.
בעיקרון אתה צריכה כל 2-4 שעות לאכול ארוחה שמכילה חלבון ופחמימה להתמיד באימונים ולנוח
בעיקרון אתה צריכה כל 2-4 שעות לאכול ארוחה שמכילה חלבון ופחמימה להתמיד באימונים ולנוח