6 תשובות
לא כותבים are עם ed לפחות לא במשפט הזה
זה יותר המדוברת כזה בין חברים לידידים אבל נגיד במבחנים בחיים לא יעבירו את זה
שואל השאלה:
בשפת היום יום זה סבבה? או שעדיף שלא כי אשמע עילג?
אנונימי
אמרתי לך אם זה בין חברים וזה אז זה סבבה לגמרי זה פשוט סלנג כזה
אפשר להגיד את זה בכמה דרכים
we finished?
did we finish?
we're finished?

לא כולן הן צורות נכונות דיקדוקית אבל הן מתאימות לצאט רגיל שלא צריך שפה גבוהה