6 תשובות
דוקטור סטריינג' ימות
אני די בטוח שזה מה שיהיה, אני לא בטוח אם מארוול אישרו את זה כי השתדלתי להמנע מטריילרים
אבל וונדה תעשה עולם מיוחד כמו העולם שהיא עשתה בוונדה ויז'ן, ובעולם הזה יהיה דוקטור סטריינג', יש לזה ביסוס בטריילר הראשון כשרואים שהידיים שלו לא פצועות
אבל וונדה תעשה עולם מיוחד כמו העולם שהיא עשתה בוונדה ויז'ן, ובעולם הזה יהיה דוקטור סטריינג', יש לזה ביסוס בטריילר הראשון כשרואים שהידיים שלו לא פצועות
^אנשים יכולים לחדש חוזה לסרטים בודדים
אני לא חושב שלטובי מגוויר היה חוזה עשרים שנה
אני לא חושב שלטובי מגוויר היה חוזה עשרים שנה
^יש סיכוי שהם יחזרו מיקום הזומבים, כבר אישרו שיהיה דוקטור סטריינג' זומבי
עד עכשיו, אף דמות לא מתה בסרט הסולו שלה. לא נראה לי שעכשיו זה יקרה.
אבל דמות חשובה כלשהי צריכה למות, אז וונדה, וונג, או כריסטין (לא סביר שאמריקה צ'אבז תמות כבר בסרט הראשון שלה).
לכל אחת מהדמויות אני יכולה לחשוב על מוות מתאים.
צ'ארלס אקסבייר בטוח יהיה שם, ואני מקווה שגם מגנטו. יהיה מעניין לראות את המפגש בינו לבין וונדה. אם זה יהיה גם עם קוויקסילבר זה יהיה מדהים.
הייתה סצנה שהודלפה לגבי ארבעת המופלאים, אבל יכול להיות שזה סתם זיוף.
אבל דמות חשובה כלשהי צריכה למות, אז וונדה, וונג, או כריסטין (לא סביר שאמריקה צ'אבז תמות כבר בסרט הראשון שלה).
לכל אחת מהדמויות אני יכולה לחשוב על מוות מתאים.
צ'ארלס אקסבייר בטוח יהיה שם, ואני מקווה שגם מגנטו. יהיה מעניין לראות את המפגש בינו לבין וונדה. אם זה יהיה גם עם קוויקסילבר זה יהיה מדהים.
הייתה סצנה שהודלפה לגבי ארבעת המופלאים, אבל יכול להיות שזה סתם זיוף.
אנונימית
^גם תכלס הסוף שלהם היה מתאים להם אני לא חושב שהם גם ירצו להרוס אותו וכמו שהם אמרו אי אפשר לחדש חוזה לסרט אחד אני חושב.
אנונימי
באותו הנושא: