8 תשובות
שואל השאלה:
יודע כמובן שיודע
יודע כמובן שיודע
אנונימית
תביאי לו בשישי פשוט אין מה לכתוב לו
הוא אמור להיות עם רישום של שיעורים ששילמת עליהם, אם את רוצה תשלחי לו שאת חייבת לו 350 וביום שישי תעבירי לו את הסכום
אני הייתי חייב לו גם אלף לפעמים חחח
זה לא ביג דיל הגיוני שתשלמי על כמה שיעורים ביחד הכל טוב
זה לא ביג דיל הגיוני שתשלמי על כמה שיעורים ביחד הכל טוב
ברור משלמים אחרי 5 שיעורים אז זה סבבה
אין עם זה בעיה בכלל. אני לפעמים הייתי חייבת למורה שלי הרבה יותר. זה רגיל שמשלמים כל כמה שיעורים.. אם את לא מחליטה לבחור לו את לא צריכה להרגיש אשמה בכלל
שואל השאלה:
כן אני מכירה כאלה שמשלמים כל 5 שיעורים פשןט לא יודעת הרגשתי קצת מועקה
כן אני מכירה כאלה שמשלמים כל 5 שיעורים פשןט לא יודעת הרגשתי קצת מועקה
אנונימית
חחח אני לא שילמתי לו חודש אני חייבת לו יותר מ2000 פשוט זה יותר נוח לי מאשר להוציא גל פעם כסף אז הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: