5 תשובות
כן ברור
כן בטח
כן עשיתי את זה אבל עלה לי 50 שקל לשלוח משום מה
אני לא חושבת , לא ניסיתי.. אבל זה שיין הם תמיד עושים בעיות
יש בהזמנה באפליקציה/באתר אופציה ללחוץ על החזר ואז את מסמנת פריטים, ומקבלת ברקוד, את שמה את מה שאת רוצה להחזיק בחבילה, מדביקה את מה שהדפסת ושולחת דרך דואר ישראל