4 תשובות
תלוי בבית הספר
אצלי לא
אצלי לא
מחר
אממ משהו כמו 3 וחצי או 4 זה לא מוקדם
אני לא הולכת מהבית ספר מסוף חופש פסח:)
באותו הנושא: