29 תשובות
כן.
אם אני אוכל להביא ילדים, כן?
אנונימי
כן מה אכפת לי
הייתי קונה לי רכבים ובתים
כסף כן קונה אושר חברים

בשביל הממורמרים ששמים לי מינוס, הייתי גם תורם מלא כסף לעמותות
אנונימי
בנות ממילא שונאות אותי אז כן
אנונימי
שואל השאלה:
תוכל להביא ילדים מהפריה של הזרע שלך, כן
אנונימי
כן
זה פשוט להמשיך את החיים כמו שהם + 20 מיליארד דולר
שואל השאלה:
אגב ברור שהתשובה היא כן, פאקינג 20 מיליארד דולר
אנונימי
לא
אנונימי
כן אני הומו
אנונימי
טרנסית זה בחורה?
אנונימי
^כן. אישה טרנסית היא בחורה. היא בת.
אנונימי
שאלתי את שואל השאלה, מבחינתי כמובן שהיא בחורה
אנונימי
שואל השאלה:
גם טרנסיות אסור.
אנונימי
אז ברור שבחורה, אני גבר ויש לי צורך במין ובאהבה של בת זוג
אנונימי
^אבל יש לך 20 מיליארד
תקנה לך בובת מין באיזה 10,000 דולר סתם בשביל הכיף
אנונימי
שואל השאלה:
מין ואהבה זה נחמד. 20 מיליארד דולר קצת יותר
אנונימי
בדיוק
אנונימי
לא, אני עדיין אצטרך אהבה מאישה טרנסית
אנונימי
לא. כסף אני יכול לעשות תמיד
אני שאוהב גברים ורואה את השאלה
לא, מה יש לי לעשות בעשרים מליארד דולר אם אין לי מי לפנק אותו בזה
כן חדמ"ש.
תקשיבו רגע
לכל הבנים שלא מסוגלים לשרוד בלי יחסי אהבה פשוט תתחילו לקבל בת#ת מבנים לול
לא כזה קשה להתרגל וזה כן יעשה את שלו
יא עשירים שלי 3>
אנונימית
אני לא הייתי מסכים.
כל מי שאומר שכן הוא כנראה לא קיים יחסי מין באמת.
זה דבר מוכרח לאדם
אממ אני שומר נגיעה כבר שנה וחצי..
שואל השאלה:
קיימתי יחסים ועדיין הייתי לוקח את הכסף. אתם לא קולטים מה זה 20 מיליארד, כל העולם ביידים שלכם. אז לא תדחפו לכ*ס, לא יקרה כלום
אנונימי
כן זה 20 מיליארד דולר
גם אני בי כאילו עדיין יש בנים
יותר מדי ח*מן בשביל בלהגיד כן
אנונימי
נשאל ככה 20 מליארד בשביל לנתק קשר עם האישה שלכם...