6 תשובות
כל עוד את מקבלת מעל 80 זה טוב ולא שווה לאבד על להתכונן יותר שינה. לדעתי תתאמני רק מחר בהפסקות. בצלחה 3>
עכשיו
שואל השאלה:
המועד ב עוד מלא מלא זמן ואני מעדיפה שלא
המועד ב עוד מלא מלא זמן ואני מעדיפה שלא
אנונימית
אז תלמדי מחר, לא חייב לקבל 100 בהכל
את צריכה לנוח עכשיו לא להתאמן, מאוחר
לדעתי אם יש אפשרות לגשת למועד ב עדיף
באותו הנושא: