17 תשובות
גיטרה/פסנתר/תופים
לא יודעת
לא יודעת
פסנתר וגיטרה
אנונימית
שואל השאלה:
תחסכו לי את ה'' אל תנגן רק כדי למשוך בנות תנגן כי אתה רוצה''
אני מנגן באיזה 4 כלים...
תחסכו לי את ה'' אל תנגן רק כדי למשוך בנות תנגן כי אתה רוצה''
אני מנגן באיזה 4 כלים...
אנונימי
אני גבר אבל עם גיטרה קלאסית אתה מעמיס את כולן
אנונימי
^^אפחד לא אמר את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני יותר מנגן בתופים מכול השאר
אני יותר מנגן בתופים מכול השאר
אנונימי
גיטרה וואו
^תופים זה בונוס מטורף תקשיב זה מושך אני לא יכולה להסביר כמהה וואי באלי לצרוח
אנונימית
גיטרה , תופים , ושר
שואל השאלה:
דאמ טוב לדעת
דאמ טוב לדעת
אנונימי
גיטרהה
גיטרה וסקסופון וואו
גיטרה..
כל בן אדם שמנגן על בס מושך
אל תדאג אחי
אני גם מנגן כולה שנה
אני גם מנגן כולה שנה
שואל השאלה:
^^אני לא חושב שאני טוב מספיק בישביל זה
^^אני לא חושב שאני טוב מספיק בישביל זה
אנונימי
רוצה להקה אחי?
באותו הנושא: