10 תשובות
תנסה ותדע
מקסימום יהיה מוזר לשבוע
זה אמור להיות כמעט אותו הדבר רק בפחות שיער
אבל קח בחשבון שלוקח לשיער חודש לצמוח מחדש
אפשר לעשות דילול שיער בלייזר השאלה כמה אתה רציני לגבי זה וכמה כסף אתה מוכן להשקיע
לדעתי עדיף לך לקבל ולאהוב את עצמך אבל אם אתה באמת רוצה לייזר זאת אפשרות
תהיה גאה בשיערות שלך
אולי תגזור בקטנה
שואל השאלה:
זה יראה מוזר לא?
אנונימי
תעשה שעווה פעם אחת ואז השיער יגדול יותר דליל
תעשה עם מכונת גילוח