3 תשובות
דיסקונט
אני בדיסקונט נחמד שם
ולא פתחתי הפועלים כי אחים שלי שהיו שם אמרו שזוועה
אבל אולי זה רק בעיר שלי
ולא פתחתי הפועלים כי אחים שלי שהיו שם אמרו שזוועה
אבל אולי זה רק בעיר שלי
אני בפועלים וזה חרא בנק אל תפתחי שם
באותו הנושא: