5 תשובות
הלוואי
חברה שלי הולכת אני לא לצערי
אני חושבת שבקבוצה שלנו יש כמה שהולכות
אני הולכת לאירלנד
אני הולכת לאירלנד
נואופ
אנונימית
אממ.. ממש לא
אנונימית
באותו הנושא: