5 תשובות
הלוואי
חברה שלי הולכת אני לא לצערי
אני חושבת שבקבוצה שלנו יש כמה שהולכות

אני הולכת לאירלנד
נואופ
אנונימית
אממ.. ממש לא
אנונימית