4 תשובות
כן
אם קיבלת שטח שלילי פשוט תוסיפי ערך מוחלט בכל שלב ואז זה גם נראה יותר טוב וגם נראה כאילו ידעת שהשטח הולך לצאת שלילי אז שמת ערך מוחלט והבנת את התרגיל
כן רק תוודאי שזה שטח רציף ושהוא לא נחתך באמצע
לדוגמה אם יש שטח מעל ציר איקס ושטח מתחת לציר איקס את צריכה לעשות הפרדה כי אז ערך מוחלט לא יעבוד
אנונימי
תלוי באיזה רביע האינטגרל. כעיקרון רק אם הוא לא ברביע הראשון אם אני לא טועה
שואל השאלה:
תודה לך(;
אנונימית