5 תשובות
בעיקרון אמור להיות לך פעם בשבוע אחרות ציט כזאת.
שאת יכולה לאכול בה משהו משמין וזה.
אם זה פעם ב אז כן את יכולה
שאת יכולה לאכול בה משהו משמין וזה.
אם זה פעם ב אז כן את יכולה
אין דבר כזה משהו שהוא משמין - זה תלוי בכמה קלוריות וחלבונים את צורכת ובמאזן השלילי שלך.
בעיקרון זה תלוי איזה דיאטה אבל אם את אוכלת את זה ומורידה את זה או חצי מזה אז בשמחה
כן כל עוד את מאזנת
המבורגר זה ברוך השם משמין אבל את יכולה לאכול כל עוד תאזני את זה במהלך היום
המבורגר זה ברוך השם משמין אבל את יכולה לאכול כל עוד תאזני את זה במהלך היום
כן כל עוד את בגירעון קלורי בסך היומי שלך את יכולה לאכול מה שאת רוצה רק במינון בשביל להשאר בגירעון
באותו הנושא: