7 תשובות
חח אבא שלי קנה יד 2:
אייפון 3 - 1000 שקל
אייפון 4 - 1,500 שקל
אבל זה כי הוא קנה מחבר וזה..:)
אני חושבת אייפון 3 סביות 1,500, 2,000
ואייפון 4 - 3000 - 4000 מחברה
ופרטי 2,500 משהו כזה... ואתה יכול גם מיד 2
אני יודעת שבחברת פלאפון צריך לשלם 30 ש"ח לחודש בשביל אייפון 3 כי הם רוצים להיפטר מהמלאי.
הנה ביד 2 אייפון טוב:
http://www.yad2.co.il/yad2/yad2_info.php?salesid=5435815
יואב
אם כבר אתה קונה אייפון עדיף כבר לחכות לאייפון 5, הוא אמור להיות מוכרז עוד כשבועיים, ויגיע לארץ בטח עוד חודש,
אנונימי
לזאת שהגיבה מעלי.. המחיר לא נכון.. אייפון 4 עולה בערך 4000 שקל!
אייפון 4 בערך 4000 שקל, תלוי איפה אתה קונה..
איפון 3 ניראלי כבר לא מוכרים..:o
אייפון 4 בערך 2000 שקל
ואייפון 3 בערך 1000 שקל