5 תשובות
יש אופי כזה שונה בין קיבוצניק למושבניק
לא ממש לדעתי פשוט הבתים במושב יותר גדולים בדרך כלל
לפי היכרות שלי לרוב מושבניקים הם אנשים יותר חמים (כאלו נחמדים) וקיבוצניקים נורא כזה מקובעים בעצמם.
זה סתם לפי היכרות אישית שלי
אין כל כך הבדל אני מושבניקית ואני מכירה אנשים שהם מקיבוץ והם חיים רגיל כזה כמונו אין הבדל אבל יש קיבוצים שהם הילדים עובדים בקיבוץ נגיד ברפת ויש תורנות של חדר אוכל וזה ואת הדברים האלו אין במושב
בתור מישהי שגרה במושב ולומדת בבית ספר גם למושבים וגם לקיבוצים יש הבדל ענקי
בקיבוץ יש גם הרבה יותר מקומות כמו בית ילדים חדרי אוכל ועוד
ומושבים זה אחרת
גם האוכלוסיה שונה ממש