2 תשובות
ב וגם א
כאילו מצד אחד זה הגיע לה אם היא הייתה דוחה למלא אנשים
ואת הצד השני אני לא יודעת להסביר אבל אני בעיקר בעד ב
אני לא אהיה בשום צד למרות ש(א) התנהגה ממש לא בהתאם
אני מאמינה שמעשים רעים באים בעקבות כאב שנמצא באדם. לכן, גם אסור לשפוט אותה
היא צריכה רק להבין על פי מה שקרה שהיא התנהגה לא בסדר והגיע הזמן לשנות הרגלים
חבל שהשאירו אותה לבד
היא צריכה שם מישהו איתה כדי לעזור לה ליישר את הדרך בחזרה למסלול שיהיה הכי טוב בשבילה. ונעים לסובבים אותה:)