21 תשובות
תמיד לאנשים יהיה מה להגיד
זה לא אותו הדבר כמו לרשום "את מלאה מדי" די כבר עם זה.
אבל כן זה ממש לא בסדר ולא אמורים להתעסק במשקל שלה
אבל כן זה ממש לא בסדר ולא אמורים להתעסק במשקל שלה
שואל השאלה:
^^אבל למה פשוט למה זה באמת מעצבן אותי לראות את זה כבר. גם כל הטיקטוק מלא בזה כבר אין לי כוח לראות את זה
^^אבל למה פשוט למה זה באמת מעצבן אותי לראות את זה כבר. גם כל הטיקטוק מלא בזה כבר אין לי כוח לראות את זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^מה ההבדל? בגלל שהיא רזה אז זה בסדר לרשום את זה? לא!
^^מה ההבדל? בגלל שהיא רזה אז זה בסדר לרשום את זה? לא!
אנונימית
כי אנשים תמיד יחפשו מה להגיד ואיך להוריד נטייה של אנשים לשפוט ודפקה באנשים להגיד את זה ולא לשמור לעצמם
לא אמרתי שזה בסדר לרשום את זה ממש לא, להפך.
זה פשוט לא אותו הדבר
זה פשוט לא אותו הדבר
איזו תמונה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן זה כן. אי אפשר להעיר למישהי על הגוף נקודה. הנה אני רזה (מגנים) וחברה שלי יחסית מלאה, יעירו לי שאני רזה מידי והיא מלאה מידי אז זה אומר שמה שאמרו לה יהיה נורא יותר מאצלי?
^^כן זה כן. אי אפשר להעיר למישהי על הגוף נקודה. הנה אני רזה (מגנים) וחברה שלי יחסית מלאה, יעירו לי שאני רזה מידי והיא מלאה מידי אז זה אומר שמה שאמרו לה יהיה נורא יותר מאצלי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ היא העלתה משהו על המוצרי שיזוף שלה ודיברו לה רק על הגוף שם
^^ היא העלתה משהו על המוצרי שיזוף שלה ודיברו לה רק על הגוף שם
אנונימית
מסכימה איתך^
זה לא בדיוק אותו הדבר כמו לרשום להעיר למישהי על עודף משקל. שניהם בסופו של דבר לא בסדר אבל עודף משקל הוא כביכול לא אידיאל היופי ורזון זה נחשב שכן..
גם כשמעירים על עודף משקל זה יכול להוביל יותר להרעבה עצמית והפרעות אכילה שמסכנות חיים.
שוב אבל.. אנשים תמיד יחפשו על מה להוריד
זה לא בדיוק אותו הדבר כמו לרשום להעיר למישהי על עודף משקל. שניהם בסופו של דבר לא בסדר אבל עודף משקל הוא כביכול לא אידיאל היופי ורזון זה נחשב שכן..
גם כשמעירים על עודף משקל זה יכול להוביל יותר להרעבה עצמית והפרעות אכילה שמסכנות חיים.
שוב אבל.. אנשים תמיד יחפשו על מה להוריד
אה..
אנשים תמיד ידברו, אם מישהי מלאה יגידו לה תרזי, אם היא רזה יגידו לה תשמיני
למישהי עם שיער שחור יגידו שבלונדיניות הכי יפות
לבלונדיניות יגידו שהן טיפשות.
לא משנה איך תראי תמיד יהיה לאנשים מה להגיד ולכן צריך לא להקשיב לרעשי רקע ולהקשיב רק לעצמך.
אנשים תמיד ידברו, אם מישהי מלאה יגידו לה תרזי, אם היא רזה יגידו לה תשמיני
למישהי עם שיער שחור יגידו שבלונדיניות הכי יפות
לבלונדיניות יגידו שהן טיפשות.
לא משנה איך תראי תמיד יהיה לאנשים מה להגיד ולכן צריך לא להקשיב לרעשי רקע ולהקשיב רק לעצמך.
אנונימית
שואל השאלה:
^^הפרעות אכילה יכולות להגיע גם למישהי רזה ולא רק מלאה דרך אגב. נניח אני רזה מגנים ושנים על גבי שנים ניסיתי לעלות ולא הצלחתי עד שהתחלתי לדחוף לעצמי אוכל בכוח ובסוף הקאתי הכל ורק ירדתי מזה (כרגע אני אצל דיאטנית לעלייה במשקל והכל טוב) אז זה שאנשים מרשים לעצמם להגיד שזה לא אותו הדבר גורם לי פשוט לעצבים בגוף. זה אותו הדבר ופשוט זה מקבל פחות במה כי זה "הנורמאלי" בחברה הזאת אז הם מרשים לעצמם לתת הערות ולא מבינים כמה זה פוגע באותה המידה בידיוק
^^הפרעות אכילה יכולות להגיע גם למישהי רזה ולא רק מלאה דרך אגב. נניח אני רזה מגנים ושנים על גבי שנים ניסיתי לעלות ולא הצלחתי עד שהתחלתי לדחוף לעצמי אוכל בכוח ובסוף הקאתי הכל ורק ירדתי מזה (כרגע אני אצל דיאטנית לעלייה במשקל והכל טוב) אז זה שאנשים מרשים לעצמם להגיד שזה לא אותו הדבר גורם לי פשוט לעצבים בגוף. זה אותו הדבר ופשוט זה מקבל פחות במה כי זה "הנורמאלי" בחברה הזאת אז הם מרשים לעצמם לתת הערות ולא מבינים כמה זה פוגע באותה המידה בידיוק
אנונימית
ברור שזה יכול לפגוע באותה מידה זה הכל תלוי בבן אדם עצמו
והפרעות אכילה יכולות להגיע לכולם אני יודעת.. מדברת על הסיכוי לפתח בגלל הערה
והפרעות אכילה יכולות להגיע לכולם אני יודעת.. מדברת על הסיכוי לפתח בגלל הערה
שואל השאלה:
אבל נניח anonimit4458 אומרת פה שאי אפשר להשוות ושזה בכלל לא אותו דבר, דברים כאלה נניח יכולים לחרפן אותי, כאילו למה היית במקום הזה בשביל לדעת? לא.
אבל נניח anonimit4458 אומרת פה שאי אפשר להשוות ושזה בכלל לא אותו דבר, דברים כאלה נניח יכולים לחרפן אותי, כאילו למה היית במקום הזה בשביל לדעת? לא.
אנונימית
^אבל משהו שאת חייבת להבין בלי קשר למה שכתבתי קודם
את מתארת שאת רזה טבעית, לעומת נטע שמבלה שעות בחדר כושר כל יום ואם תראי תמונןת שלה מפעם גם תביני שהיא לא תמיד הייתה נראת כמו היום (היא תמיד הייתה רזה, אבל הרבה הרבה פחות עכשיו )
שכמו כל דבר צריך באיזון.
אבל מסכימה איתך שגם אם זה נובע מדאגה של אנשים אין להם שום זכות להעיר, כי הם לא מוסמכים והיחיד שכן מוסמך זה הרופא שלה
את מתארת שאת רזה טבעית, לעומת נטע שמבלה שעות בחדר כושר כל יום ואם תראי תמונןת שלה מפעם גם תביני שהיא לא תמיד הייתה נראת כמו היום (היא תמיד הייתה רזה, אבל הרבה הרבה פחות עכשיו )
שכמו כל דבר צריך באיזון.
אבל מסכימה איתך שגם אם זה נובע מדאגה של אנשים אין להם שום זכות להעיר, כי הם לא מוסמכים והיחיד שכן מוסמך זה הרופא שלה
אנונימית
וואו כן תודה את צודקת לגמרי
נכון^ אבל יכולה להבין למה היא חושבת ככה
לא מסכימה עם זה ב100 אחוז אבל מבינה את המחשבה
לא מסכימה עם זה ב100 אחוז אבל מבינה את המחשבה
שואל השאלה:
^^^ גם אם הם דואגים שידאגו בשקט זה לא נותן להם לגיטימציה להעיר למישהו
^^^ גם אם הם דואגים שידאגו בשקט זה לא נותן להם לגיטימציה להעיר למישהו
אנונימית
שואל השאלה:
^אה אז היית במשקל נמוך ועלית ועכשיו את בעודף משקל ומנסה להרזות? מוזר כי אם זה מבנה גוף זה לא הגיוני כי זה נוגד את זה, אז ככל הנראה זה לא המבנה גוף שלך כי בשביל זה את צריכה להילחם בגנטיקה וזה תהליך שלעלות אפילו עשר קילו יכול לקחת שנה או יותר.. אבל סבבה משתגידי
^אה אז היית במשקל נמוך ועלית ועכשיו את בעודף משקל ומנסה להרזות? מוזר כי אם זה מבנה גוף זה לא הגיוני כי זה נוגד את זה, אז ככל הנראה זה לא המבנה גוף שלך כי בשביל זה את צריכה להילחם בגנטיקה וזה תהליך שלעלות אפילו עשר קילו יכול לקחת שנה או יותר.. אבל סבבה משתגידי
אנונימית
אני לא מבינה בשביל מה יש לך להתווכח אחותי, אני לא אמורה לספר לך את הסיפור חיים שלי עכשיו ולא להוכיח לך כלום, ואת בכלל לא אמורה להתעסק בדברים של אחרים, אל תנסי "לבטל" דברים שמישהו אחר אומר רק כי זה נוגד את הדעה שלך או שעברת דבר כזה או אחר ומנסה "לשמור" אותו לעצמך.
תתבגרי
תתבגרי
שואלת השאלה, לגבי מה שכתבת, הוצאת את הדברים שאמרתי לגמרי מפרופורצייה. לא אמרתי שאי אפשר להשוות, כמובן שאפשר ושני הדברים נורא חמורים, אבל זה פשוט לא אותו הדבר.
וכן לשאלתך, כן הייתי במקום הזה כדי להגיד את זה ולדעת טוב מאוד, אז בבקשה ממך, אל תגידי דברים שאין לך מושג מהם, את לא יכולה לדעת מה אנשים אחרים עוברים.
"דברים כאלה יכולים לחרפן אותי".
וכן לשאלתך, כן הייתי במקום הזה כדי להגיד את זה ולדעת טוב מאוד, אז בבקשה ממך, אל תגידי דברים שאין לך מושג מהם, את לא יכולה לדעת מה אנשים אחרים עוברים.
"דברים כאלה יכולים לחרפן אותי".