6 תשובות
מצד אחד מבינה את החיילים שביקשו ומצד שני זה אירוע של פעם בשנה וזה מעצבן
זה סבבה אבל היה עדיף לחלק אוזניות למי שלא רוצה לשמוע
אנונימי
בעד לגמרי למרות שמבאס קצת כי זאת הייתה אווירה אבל שמחה שהתחילו להתחשב בכולם
צריך לעשות ככה בכל הארץ
חבל שרק בחלק
מעולה יש חיילים והלומי קרב שלא מגיע להם לסבול מזה
כנל לבעח בספארי לדןגמא.