7 תשובות
שלנו ישר בתחילת שנה הבאה
אנונימית
שואל השאלה:
ואת עולה ליא?
עולה ליב
אנונימית
אני עולה ליב, הוא יהיה לי בנובמבר של כיתה יב
אני כרגע ביא, המסע בחופש הגדול
זה תלוי במקיף שלך. יש כאלה על הלימודים זה הרוב.. יש כאלה בכיתה יב ויש ביא...
אנונימית
אני עולה ליב והמסע אצלנו הוא מה31.8-6.9