3 תשובות
תעשי סדר בחדר או שתנוחי תדברי עם חברה טובה שתרגיע אותם וגם אפשר לבדוק שהכל בפנים וזה
יאא גם לי יש מחר
אנונימית
באמת שאין לך ממה, חצי מהזמן שם את פשוט יושבת וממתינה וסהכ את עושה מבחנים במחשב ונכנסת לרופא וראיון אישי שהן בדרך כלל ממש חמודות לא יותר מדי
בהצלחה ❤
בהצלחה ❤
באותו הנושא: