6 תשובות
לדעתי יש טקס ומסיימים מוקדם
אני חושבת שמשתחררים מוקדם יותר, אבל אני ממש לר בטוחה
עד 12:00 לומדים, שמה זה לומדים בדרך כלל יש חינוך עם המחנכים ואז או לפני טקס
יש טקס אנחנו למשל הולכות להר הזיתים לטקס המרכזי
לימודיים עד 12
כן רק שמסיימים מוקדם
באותו הנושא: