6 תשובות
לדעתי יש טקס ומסיימים מוקדם
אני חושבת שמשתחררים מוקדם יותר, אבל אני ממש לר בטוחה
עד 12:00 לומדים, שמה זה לומדים בדרך כלל יש חינוך עם המחנכים ואז או לפני טקס
יש טקס אנחנו למשל הולכות להר הזיתים לטקס המרכזי
לימודיים עד 12
כן רק שמסיימים מוקדם