9 תשובות
תשמעי לי זה לא נשמע כמו בנאדם בצרה.
אגיד לך למה: נכון שהוא עם פוסט טראומה ובטח יש עוד כמה דברים, אבל זה לא נשמע לי כמו מערכת יחסים, זה כיאילו את הבייביסיטר שלו, עכשיו נכון שהוא עוד ממש צעיר ויש לו עוד הרבה ללמוד אבל זה לא נשמע שהוא מתחיל בכלל לעשות את הצעד הראשון ונשמע שהוא פשוט ממשיך להכניס לעצמו תירוצים שאיך שהוא זה בסדר גמור למרות שזה לא.
אני מכיר המון אנשים עם פוסט טראומה וכולם עושים משהו עם עצמם, ותאמיני לי שיש להם דברים הרבה יותר גרועים מדיכאון וחרדות ועובדה שהם מטפלים בזה, והם מתפקדים, והם ממש עצמאיים
אגיד לך למה: נכון שהוא עם פוסט טראומה ובטח יש עוד כמה דברים, אבל זה לא נשמע לי כמו מערכת יחסים, זה כיאילו את הבייביסיטר שלו, עכשיו נכון שהוא עוד ממש צעיר ויש לו עוד הרבה ללמוד אבל זה לא נשמע שהוא מתחיל בכלל לעשות את הצעד הראשון ונשמע שהוא פשוט ממשיך להכניס לעצמו תירוצים שאיך שהוא זה בסדר גמור למרות שזה לא.
אני מכיר המון אנשים עם פוסט טראומה וכולם עושים משהו עם עצמם, ותאמיני לי שיש להם דברים הרבה יותר גרועים מדיכאון וחרדות ועובדה שהם מטפלים בזה, והם מתפקדים, והם ממש עצמאיים
שואל השאלה:
כאילו אני מבינה את זה שהוא רוצה להקשיב לפסיכולוגית שלו שאומרת לו לא לקפןץ לזה ולקחת את הזמן אב עברה שנה אוף ומכל עבודה הוא התפטר
כאילו אני מבינה את זה שהוא רוצה להקשיב לפסיכולוגית שלו שאומרת לו לא לקפןץ לזה ולקחת את הזמן אב עברה שנה אוף ומכל עבודה הוא התפטר
אנונימית
שואל השאלה:
אגב אשמח אם תנעצו אני רצה לשמוע מלא מלא דעות
אגב אשמח אם תנעצו אני רצה לשמוע מלא מלא דעות
אנונימית
תחשבי ככה:
לפחות הוא מנסה, אבל מה שכן הלחץ שבטח יש לו זה משהו שהוא צריך טיפול בשבילו.
לפחות הוא מנסה, אבל מה שכן הלחץ שבטח יש לו זה משהו שהוא צריך טיפול בשבילו.
כל אחד עובר בעיה נפשית בצורה שונה.
זה שתלחצי עליו לא יעזור, זה סתם יגרום לו להסתגר, לפתח אנטי למה שתרצי שהוא יעשה ורק יתסכל אותו ויגרום לו להרגיש רע.
אם את אוהבת אותו ובעצמך מתמודדת עם קשיים אז תני לקשיים שלו מקום במקום ללחוץ עליו להמשיך הלאה, זה תהליך, זה עניין של זמן. זה תהליך של החלמה.
במקום להגיד לו שילך לעשות דברים לבד כמו כל בן אדם, אז להסביר לו מה צריך לעשות או ללוות אותו לאן שצריך ושהוא פשוט יעשה מה שצריך, יברר ויקבל ממך בטחון ותמיכה.
ללחוץ עליו פשוט לא יעזור בכלום, לא משנה אם הוא מאובחן עם ptsd עם חרדות ודיכאון או לא.
זו לא מערכת יחסים פשוטה מניסיון, אבל אם את באמת אוהבת אותו, תתמכי בו ואל תלחצי עליו, תעזרי לו להתקדם בתהליך ולא להתקע..
זה שתלחצי עליו לא יעזור, זה סתם יגרום לו להסתגר, לפתח אנטי למה שתרצי שהוא יעשה ורק יתסכל אותו ויגרום לו להרגיש רע.
אם את אוהבת אותו ובעצמך מתמודדת עם קשיים אז תני לקשיים שלו מקום במקום ללחוץ עליו להמשיך הלאה, זה תהליך, זה עניין של זמן. זה תהליך של החלמה.
במקום להגיד לו שילך לעשות דברים לבד כמו כל בן אדם, אז להסביר לו מה צריך לעשות או ללוות אותו לאן שצריך ושהוא פשוט יעשה מה שצריך, יברר ויקבל ממך בטחון ותמיכה.
ללחוץ עליו פשוט לא יעזור בכלום, לא משנה אם הוא מאובחן עם ptsd עם חרדות ודיכאון או לא.
זו לא מערכת יחסים פשוטה מניסיון, אבל אם את באמת אוהבת אותו, תתמכי בו ואל תלחצי עליו, תעזרי לו להתקדם בתהליך ולא להתקע..
זה בהחלט קשה להיות עם מתמודד נפש במערכת יחסים והחששות שלך ממש מובנות ולגיטימיות. אני יודעת שאת מנסה לקבל אותו ולהיות כאן בשבילו ואת לא יודעת מה את יכולה לעשות כדי לגרום לו להשתחרר מהחרדות שלו ולפעול, זה מרגיש כאילו הוא אף פעם לא יגיע לנקודה הזו. תעשי מה שמרגיש לך לנכון, אני רואה כמה את אוהבת אותו וכמה הוא חשוב לך אז אני לא ממליצה לפעול באימפולסיביות. אני מאמינה שמגיע לכם להישאר ביחד ואתם עושים טוב אחד לשנייה והכל יקרה בזמן הנכון, כמובן שחבר שלך צריך להתחיל לעשות את הצעד הראשון כדי שיקרה משהו ולצאת מאזור הנוחות שלו אבל אני מניחה שהוא עובד על זה, זה ממש לא קל
תתני לו הזדמנות, אל תפרשי ממנו רק בגלל זה אמרת שאת אוהבת אותו אז לכי עם הלב שלך
שואל השאלה:
והוא כל הזמן מתוסכל ואומר לי 'רק תנסי לראות אותי' וזה מחרפן אותי כי גם אני מאובחנת עם מחלה נפשים וכל בוקר לפני העבודה או האוניברסיטה אני פשוט בוכה ומתפרקת כשאני מתעוררת וזה כבד לי וזה שובר אותי ואני רוצה למות- אבל אני עדיין עושה את זה. אני עובדת כי אני מבינה שחייבים, כי אין שום ברירה אחרת. והוא לא עושה את זה.
והוא כל הזמן מתוסכל ואומר לי 'רק תנסי לראות אותי' וזה מחרפן אותי כי גם אני מאובחנת עם מחלה נפשים וכל בוקר לפני העבודה או האוניברסיטה אני פשוט בוכה ומתפרקת כשאני מתעוררת וזה כבד לי וזה שובר אותי ואני רוצה למות- אבל אני עדיין עושה את זה. אני עובדת כי אני מבינה שחייבים, כי אין שום ברירה אחרת. והוא לא עושה את זה.
אנונימית
תשמעי א אני ממש מצטער לשמוע שהמצב ככה לשתיכם ומקווה שלשתיכם יעלמו כל הבעיות והקשיים הפסיכולוגיים באשר הם
ב קשה לו ואת אולי הבנאדם היחיד שכרגע יש לו במי לאחוז
מצד שני נשמע שהוא נשען עלייך יותר מידי
סומך עלייך שאת תהיי לו גב וזה פחות גורם לו להבין שבחיים חייבים ללמוד להסתדר לבד
לדעתי את צריכה להיכנס איתו ביחד לפסיכולוגית להתייעצות ביחד ולראות איך זה מתקדם
לראות אם יהיה לה עצות או שהיא סתם תמרח אותו עוד
ואם את רואה שהוא עדיין נמרח תביאי לו יעד שאם הוא לא עומד בו אז אין מה לעשות את תאלצי להיפרד ממנו כי עד כמה שהוא אוהב ותומך הקשר הזה לא טוב בשבילך אם אין לקשר לאן להתקדם
מקווה שהתשובה הזאת תעזור
ובכל מקרה מאחל לשתיכם מלא בהצלחה ותהיו ממש חזקים❤
ב קשה לו ואת אולי הבנאדם היחיד שכרגע יש לו במי לאחוז
מצד שני נשמע שהוא נשען עלייך יותר מידי
סומך עלייך שאת תהיי לו גב וזה פחות גורם לו להבין שבחיים חייבים ללמוד להסתדר לבד
לדעתי את צריכה להיכנס איתו ביחד לפסיכולוגית להתייעצות ביחד ולראות איך זה מתקדם
לראות אם יהיה לה עצות או שהיא סתם תמרח אותו עוד
ואם את רואה שהוא עדיין נמרח תביאי לו יעד שאם הוא לא עומד בו אז אין מה לעשות את תאלצי להיפרד ממנו כי עד כמה שהוא אוהב ותומך הקשר הזה לא טוב בשבילך אם אין לקשר לאן להתקדם
מקווה שהתשובה הזאת תעזור
ובכל מקרה מאחל לשתיכם מלא בהצלחה ותהיו ממש חזקים❤