9 תשובות
כן.
כן
זה באמת העיקר
לפחות בהתחלה.
אהבה זאת כימיה בגוף בסופו של יום
לפחות בהתחלה.
אהבה זאת כימיה בגוף בסופו של יום
אנונימי
כן
אותו דבר בנות
אותו דבר בנות
כן, ולהיפך, גם בנות יכולות לאהוב מישהו רק בגלל המראה שלו.
ברור שכן, מראה זה חלק חשוב באהבה
אבל זה לא שלא אכפת מהאופי
אבל זה לא שלא אכפת מהאופי
אנונימי
כן
מי שיגיד לך לא הוא שקרן עם כל הכאב והצער ככה זה היום
באותו הנושא: