9 תשובות
זה באמת העיקר
לפחות בהתחלה.
אהבה זאת כימיה בגוף בסופו של יום
אנונימי
כן
אותו דבר בנות
כן, ולהיפך, גם בנות יכולות לאהוב מישהו רק בגלל המראה שלו.
ברור שכן, מראה זה חלק חשוב באהבה
אבל זה לא שלא אכפת מהאופי
אנונימי
כן
Hlo
מי שיגיד לך לא הוא שקרן עם כל הכאב והצער ככה זה היום