3 תשובות
^
אני דיי בטוח שאת מדברת על מלחמת העולם השנייה ולא מלחמת לבנון השנייה.
בכל אופן, מלחמת לבנון השנייה התחילה מכך שחיזבאללה(אם אני לא טועה) חטפו חיילי צהל.
אני חושב שהסיבה העיקרית הייתה שלבנונים חטפו שני חיילי צה"ל, והיה חייב לעשות עם זה משהו.
וגם כדי להסיר את איום הרקטות על ישובי הצפון.
שואל השאלה:
את.ה יכול.ה לפרט?