11 תשובות
אתה טועה זה לא שלא מקבלים זה פשוט לא מסכימים אני מקבל את התשובות שאתה כותב אני קורא אותם אבל פשוט אני חושב אחרת ממך
כי אתה אומר את הדעות שלך בצורה לא מכבדת. כבר נתקלתי בכמה תגובות שלך
אנונימית
שואל השאלה:
ערסית מאליעקספרס
כן.
אנונימית
אני מדבר בצורה מכובדת, אנשים פשוט נוטים להיעלב סתם.
שמע אני באמת קורא את כל התשובות שלך יש באמת חלק מהם שבאמת לא במקום ורק פוגע..
למשל בשאלה: "למה אין הרבה נשים טייסות בצהל?"
עניתי ואני מצטט: "כי נשים גרועות יותר מגברים"
מאיפה יש לך את הזכות להגיד שנשים יותר "גרועות מגברים? יכולת לרשום פחות מתאימות או באמת לתת את היחסים.
אבל לרשום גרועות זה לא במקום.
שואל השאלה:
eden_creative_writing
אבל זה נכון, מה הבעיה?
הסברתי את עצמי בהמשך.
שוב בסופו של דבר אם זאת הדעה שלך אני מקבל אותה אבל לרשום גרועות לדעתי האישית פחות אהבתי את הצורה הזאת של המילה
באמת מעריך אותך על הכנות ועל הישירות שלך לגבי התשובות שלך אבל שם לב שהמילים שלך יכולות גם לפגוע
אחי אתה יודע בדיוק מה הבעיה במה שאתה כותב,אבל לדעתי אתה פשוט יונק צומי זה הסיפור
אנונימית
לא כולם חייבים לקבל את הדעות והאמונות שלך כמו שאתה לא חייב. לכל אחד יד דעה ואמונה אחרת וזה בסדר!
כי אתה הרבה פעמים פוגע באחרים בתשובות שלך
ואתה מאוד אנטי דת
אנונימי
לא מכיר אותך אבל סבתא רבה שלי תמיד אמרה אם אתה נתקל בכל מקום באותם בעיות אותן תגובות תבדוק שוב אולי הבעיה אצלך ולא אצל אחרים