4 תשובות
לדבר עם ההורים על זה בטח הם ידעו
מקווה שיעבור לך איה
זה ממש בתוך האף, כי לפעמים אפשר לפוצץ את זה וזה עובר. בעיקרון אני לא בעד לפוצץ חצקונים, אלא לתת להם לעבור לבד, אבל באף לא נגרם נזק מלפוצץ בעדינות. היה לי ופיצצתי(גירדתי כזה בצורה מסויימת וכל המוגלה יצאה) וזה עבר כולל הכאב.
אנונימית
שואל השאלה:
גאיוש3 זאת באמת את בפרופיל? אני ממש אוהבת את הטיקטוק שלךך
אנונימית