15 תשובות
זה סוג של פגיעה עצמית. כמו נשיכה של העור או כסיסת ציפורניים. לא טוב אבל נורמאלי
אפשר להצטרף
שואל השאלה:
^^
מה זאת אומרת פגיעה עצמית??
^^
מה זאת אומרת פגיעה עצמית??
זה כשמישהו פוגע בעצמו בגלל שנאה עצמית דיכאון וכו'.
שואל השאלה:
אה, אז מה אני אמור לעשות
אה, אז מה אני אמור לעשות
אין לך מה לעשות ^
(חוץ מלצאת מהדיכאון )
(חוץ מלצאת מהדיכאון )
לפי דעתי זה די סבבה כי אתה לא פוגע בך ממש
להפסיק? זה די קשה אבל לא רעיון מסובך
שואל השאלה:
המשפחה שלי אף פעם לא שמה ❤
המשפחה שלי אף פעם לא שמה ❤
לא אתה צריך לראות פסיכולוג דחוף אחי
אנונימי
היי לא אנונימי1,
אני ניסים מעמותת עלם ואנחנו מלווים בני ובנות נוער ברשת.
אני בטוח שהיית צריך לאוזר המון אומץ כדי לכתוב את זה, אני קורא שאתה שורף את עצמך במקלחת כשאתה מרגיש דיכאוני ושהמשפחה שלך לא שמה לב לזה אף פעם.
האם סיפרת למישהו על זה? האם יש מקרים ספציפיים שמציפים בך את התחושות האלה?
אני מזמין אותך לדבר באופן פרטני כדי שנוכל להבין יחד מה גורם לך לתחושות האלה ומה יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר.
נוכל לדבר כאן בצ'אט הפרטי, באינסטגרם: nayedet.digital , במייל: [email protected]
או לחילופין, להיכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות בימי ראשון עד רביעי בין השעות 20:00-00:00,יש להיכנס לאתר: www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'אט.
מחכה לך,
כאן כדי לעזור
ניסים
אני ניסים מעמותת עלם ואנחנו מלווים בני ובנות נוער ברשת.
אני בטוח שהיית צריך לאוזר המון אומץ כדי לכתוב את זה, אני קורא שאתה שורף את עצמך במקלחת כשאתה מרגיש דיכאוני ושהמשפחה שלך לא שמה לב לזה אף פעם.
האם סיפרת למישהו על זה? האם יש מקרים ספציפיים שמציפים בך את התחושות האלה?
אני מזמין אותך לדבר באופן פרטני כדי שנוכל להבין יחד מה גורם לך לתחושות האלה ומה יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר.
נוכל לדבר כאן בצ'אט הפרטי, באינסטגרם: nayedet.digital , במייל: [email protected]
או לחילופין, להיכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות בימי ראשון עד רביעי בין השעות 20:00-00:00,יש להיכנס לאתר: www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'אט.
מחכה לך,
כאן כדי לעזור
ניסים
היי,
אני מתארת לעצמי שבתקופות של דיכאון הכאב הפנימי שאתה מרגיש כל כך בלתי נסבל, עד שאולי הדרך היחידה להתמודד איתו היא להרגיש את הכאב פיזית... אני שומעת שהמשפחה לא רואה את הכאב שלך, מה שבטח מתסכל כל כך, ואולי גם גורם לך להרגיש שקוף...
מבינה ממה שכתבת שאתה תוהה האם דרך ההתמודדות שלך לגיטימית ושזה מעלה הרבה שאלות...
יקר, אני שומעת שיש בך צורך לדבר על זה, שמישהו יראה את הכאב הכל כך גדול שאתה מרגיש, ואני רוצה לבקש ממך לא להישאר עם זה לבד... האם יש מישהו קרוב שאתה מרגיש מספיק בנוח איתו בשביל לשתף? אולי בן משפחה קרוב או יועצת בית הספר? לפעמים אפילו להגיד את הדברים בקול יכול מאוד להקל.
אם תעדיף להתכתב על זה, אתה מוזמן להתחבר לצ'אט של עמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מדובר בצ'אט אישי שנפתח כל ערב. בצ'אט ניתן מקום לכל דבר שתרגיש בנוח לשתף, ננסה לתמוך ואולי נוכל לחשוב ביחד איך אפשר להקל עליך. אני מצרפת את הלינק לאתר בתחתית התגובה, אתה מוזמן להתחבר מתי שתרגיש צורך בכך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
אני מתארת לעצמי שבתקופות של דיכאון הכאב הפנימי שאתה מרגיש כל כך בלתי נסבל, עד שאולי הדרך היחידה להתמודד איתו היא להרגיש את הכאב פיזית... אני שומעת שהמשפחה לא רואה את הכאב שלך, מה שבטח מתסכל כל כך, ואולי גם גורם לך להרגיש שקוף...
מבינה ממה שכתבת שאתה תוהה האם דרך ההתמודדות שלך לגיטימית ושזה מעלה הרבה שאלות...
יקר, אני שומעת שיש בך צורך לדבר על זה, שמישהו יראה את הכאב הכל כך גדול שאתה מרגיש, ואני רוצה לבקש ממך לא להישאר עם זה לבד... האם יש מישהו קרוב שאתה מרגיש מספיק בנוח איתו בשביל לשתף? אולי בן משפחה קרוב או יועצת בית הספר? לפעמים אפילו להגיד את הדברים בקול יכול מאוד להקל.
אם תעדיף להתכתב על זה, אתה מוזמן להתחבר לצ'אט של עמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. מדובר בצ'אט אישי שנפתח כל ערב. בצ'אט ניתן מקום לכל דבר שתרגיש בנוח לשתף, ננסה לתמוך ואולי נוכל לחשוב ביחד איך אפשר להקל עליך. אני מצרפת את הלינק לאתר בתחתית התגובה, אתה מוזמן להתחבר מתי שתרגיש צורך בכך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
כנראה שכן
כן זה נורמלי
אולי נמאס לך מכאב הלב, אז אתה מעביר את הכאב לגוף , דרך המים הרותחים.
אך זה לא פתרון מועיל- זה מזיק.
מבינה את הכאב שלך, ושרע לך.
אולי תסכים לקבל עזרה, במקום לפגוע בגוף שלך?
מגיע לך להרגיש טוב.
תנסה.
בהצלחה לך.
אך זה לא פתרון מועיל- זה מזיק.
מבינה את הכאב שלך, ושרע לך.
אולי תסכים לקבל עזרה, במקום לפגוע בגוף שלך?
מגיע לך להרגיש טוב.
תנסה.
בהצלחה לך.
באותו הנושא: