4 תשובות
^^^שמעת פעם על דיכאון? ככה זה די מרגיש. (לאו דווקא כלפי אנשים, אלא "חוסר תחושה")

ולשאלה: בטח שאפשר. נגיד אם יש איזה בנאדם שגר בצרפת ואני לא מכירה: לא קיים בי שום רגש שקשור אליו.
^לא בהכרח... לא רשום שם משהו על זה.
שואל השאלה:
אבל אם כן מכירים אותו ? כבר שנה וחצי ועובדים איתו ביחד ? יש דבר כזה לא להרגיש כלפיו כלום ?
אנונימית
אולי אלה פשוט רגשות מעורבים ובלבול אז את מניחה שאת לא מרגישה כלפיו כלום?