17 תשובות
בשביל סוג של לסגור את השאלה
אנונימי
כי היא רוצה להודות לאנשים שענו על השאלה ויכול להיות שנגמרו לה הפרחים או שלא בא לה לתת
כי לאנשים קשה לתת פרחים
כנראה רוצה להודות לאנשים במילים מאשר בפרחים...גם לדעתי זה מעצבן :/
אנונימית
כןן!! מעצבן. בדיוק קרה לי לפני שעתיים
דיי כבר אתה^ yonayan
לא רוצים לענות!!! שחרר
ולשאלה: כי יכול להיות שהוא חילק את כל הפרחים אז במקום פרחים הוא אומר תודה או שהוא רוצה ש
להבי את הפרחים לאנשים שיענו יותר בפורט ויותר יעזרו ויענו על שאלתו
לא רוצים לענות!!! שחרר
ולשאלה: כי יכול להיות שהוא חילק את כל הפרחים אז במקום פרחים הוא אומר תודה או שהוא רוצה ש
להבי את הפרחים לאנשים שיענו יותר בפורט ויותר יעזרו ויענו על שאלתו
חח,לאנשים קשה לחלוק
כי אולי נגמרו הפרחים
והיא רוצה להודות על העזרה מה הבעיה זה טוב
והיא רוצה להודות על העזרה מה הבעיה זה טוב
איל אפשר להביא פרחים?
יכול להיות שהם התנתקו מהשאלה. אחרי שעושים את זה אי אפשר לתת פרחים.
אתם באמת מתעצבנים בגלל זה? האתר נועד כדי שתענו מתוך הרצון שלכם לעזור לאנשים, ולא כדי לקבל פרחים בחזרה.
אתם באמת מתעצבנים בגלל זה? האתר נועד כדי שתענו מתוך הרצון שלכם לעזור לאנשים, ולא כדי לקבל פרחים בחזרה.
אנונימית
אני עושה את זה כי יש אנשים שגם אחרי יום עונים לי את אותה התשובה שרשום למעלה
אבל אני נותנת לאלה שרשמו לפני פרחים, אלה שבאמת עזרו והרוויחו את הפרחים בזכות עצמם.
ככה זה גם בחיים.
לפעמים אבל אני מביאה פרחים גם לאלה ולפעמים לא.
תלוי איזו שאלה זאת..
אבל אני נותנת לאלה שרשמו לפני פרחים, אלה שבאמת עזרו והרוויחו את הפרחים בזכות עצמם.
ככה זה גם בחיים.
לפעמים אבל אני מביאה פרחים גם לאלה ולפעמים לא.
תלוי איזו שאלה זאת..
כי היא בת אף
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
השאלה היא למה את לא נותנת פרחים...
אנונימית
^^חחח הרגת.
אהבתי את הקונספט
אהבתי את הקונספט
אני בוכה חחח
איזה יופי^^^^^^^
באותו הנושא: