5 תשובות
לא הלכתי וסיפרתי אבל אם שאלו אז כן
כן
כמובן
סיפרתי רק לאבא שלי (וגם זה נטו כי הייתי צריכה שישלם על אגרת טסט לטסט הבא) ולחברה אחת נורא נורא קרובה שלי, היא החברה היחידה שסיפרתי לה על זה
כן למשפחה וחברה
באותו הנושא: