8 תשובות
כן
זה נשמע אחלה
אם חלילה הייתי מרחיבה ערבית, הייתי מסתפקת בעובר. אז כן זה מעולה
מושלם וואו
לא
תלוי ביכולות שלך ובציון ששאפת אליו אבל בגדול זה לא רע, יפה!
זה מעולה, כל הכבוד
שואל השאלה:
וואו כן ^^^^^
בחיים אל תרחיבו ערבית. זה המקצוע הכי נוראי בעולם ותראו אותי- כל הבגרויות שלי הם בממוצע בין 92-98 וערבית פשוט הורס לי הכל 84.
אל תקחו תמגמה הזאת בחיים
וואו כן ^^^^^
בחיים אל תרחיבו ערבית. זה המקצוע הכי נוראי בעולם ותראו אותי- כל הבגרויות שלי הם בממוצע בין 92-98 וערבית פשוט הורס לי הכל 84.
אל תקחו תמגמה הזאת בחיים
אנונימי
באותו הנושא: