7 תשובות
כן
כן זה לגיטימי
אבל בעיני זה סוג של מיותר.
אבל בעיני זה סוג של מיותר.
אנשים שאומרים כן, שתדעו שזה אומר שאם לדעתו היא לא מגולחת וזה לא מטופח מבחינתו אז אמרתם שזה לגיטימי לפסול.
תשמע תפסול ותקבל את מי שאתה רוצה, אתה לא צריך לשאול אחרים.
תשמע תפסול ותקבל את מי שאתה רוצה, אתה לא צריך לשאול אחרים.
אנונימי
שואל השאלה:
^^למה?
^^למה?
שואל השאלה:
^^אני לא מספים.
ולמה?
^^אני לא מספים.
ולמה?
כן ודי כבר כל שאלה שלך זה שאתה פוסל בחורות את מי זה מעניין לא אתפלא אם אתה באמת שבור
באותו הנושא: