3 תשובות
זה לא חייב להיות רגשות
פשוט הוא משפחה שלך וחבר הכי טוב
ואת מתגעגעת אליו ומתה עליו זה ברור
אפשר להתגעגע ולאהוב מישהו גם בלי רגשות
גם בלי שהוא יהיה חבר*
סליחה תיקון חח
זה רק בן דוד שאת נהנת להיות אותו.. תשאירי את זה ככה והכל יהיה בסדר.