5 תשובות
הוא ראה אז אי אפשר למחוק
כנראה עבר זמן
זה אומר שכבר עבר הזמן שאת יכולה למחוק הודעה אצל כלום (שזה ימחק גם אצלו וגם אצלך) ועכשיו את יכולה למחוק רק אצלך והוא עדיין יראה את זה אין מה לעשות עם זה..
כנראה שהיא נשלחה לפני הרבה זמן.
אין מה לעשות עם זה יפה שלי.
אפשרי למחוק הודעה אצל כולם עד שעה בערך אולי קצת יותר וכנראה שעבר הרבה זמן מאז ששלחת ..
באותו הנושא: