11 תשובות
אין סיבה ממש
זה תלוי אבל יש דתיים שמתנהגים לא מכבד והם חושבים שהם מעל כולם
כי הם נרתעים ממה ששונה
אני חושב שהרוב שונאים חרדים בעיקר קיצוניים. הדתיים דווקא חמודים.
שואל השאלה:
מה עם "כי רמזו להם לשנוא בתשקורת"?
אנונימי
יש אנשים ששונאים אנשים רק בגלל הדרך שלהם.
אני לא שונא דתיים ובאופן כללי אין לי בעיה איתם אבל מי ששונא אותם זה בגלל שהרבה מהדתיים מאוד מיושנים ונגיד נגד להטב או שוביניסטים דעות שאני אישית לא מסכים איתן
כי הם משתמטים שלטניים משריצים ימנים תומכים בכיבוש
תלוי איזה דתיים, אם אנשים נורמאלים עם נימוסים והכרה בבני אדם אחרים כבני אדם, אז אין סיבה.
אבל אם אנחנו מדברים על דתיים מ100 שערים בירושלים, אז הסיבה ממש פשוטה, הם חיות אדם.
כי הם מקנאים בהם שהם מצליחים לעשות מה שהם לא.
אנונימי
קודם כל זה אנשים בודדים.
והסיבה העיקרית שהם עושים את זה, כדי לנסות להרגיע את המצפון!
כי כל הזמן הם במחשבות "אולי הדרך הזאת כן טובה"
ואין להם כוח לגלות את האמת, ולקבל עול תורה.