18 תשובות
מה שבא לך
מטופש. למרות שאני עשיתי את זה וקיבלתי מחמאות על התחת וזה העלה לי את הביטחון אז לא יודעת מה להגיד
אנונימית
מה שאת מרגישה ממליצה בלי פנים שלך, ושלוח מפרופיל פיקטיבי אולי
כיאלו לא הייתי אומרת שכדי אבל מה שבאלך ממליצה שלא יזהו מי את
שואל השאלה:
חוץ מהרצון שלי,יש עוד שיקולים שאני צריכה לקחת בחשבון?
חוץ מהרצון שלי,יש עוד שיקולים שאני צריכה לקחת בחשבון?
אנונימית
לסמוך על הבן אדם שאת שולחת כדי שלא יפיץ
אל תהיי סתומה, הוא יכול להרוס אותך עם זה
תשלחי מעמוד בדוי ככה שלא ידעו מי את .את עלולה להתחרט על זה עם הזמן . בחיים לא לפתח שיחת נפש עם בן אדם ששולחים לו ניודס וזהו נראלי
שואל השאלה:
כמובן שזה יעשה בעילום שם ובלי זהות,ועל בן אדם שאוכל לסמוך עליו.
כמובן שזה יעשה בעילום שם ובלי זהות,ועל בן אדם שאוכל לסמוך עליו.
אנונימית
על אף אחד את לא יכולה לסמוך, את תתחרטי על זה רצח תמיד תהיה לו את התמונה הזאת ולא תוכלי לעשות כלום, את לא צריכה אישור של מישהו תפתחי ביטחון עצמי
לא. את תצטערי על זה
הוא יכול להפיץ ולהרוס אותך ואת השם שלך עם זה
הוא יכול להפיץ ולהרוס אותך ואת השם שלך עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
ב"אישור" הכוונה שלי זה האם הצילום והכל נראה בסדר,לאו דווקא תוכן התמונה
אבל קיבלתי את מה שכולכם אמרתם ואקח לתשומת ליבי
ב"אישור" הכוונה שלי זה האם הצילום והכל נראה בסדר,לאו דווקא תוכן התמונה
אבל קיבלתי את מה שכולכם אמרתם ואקח לתשומת ליבי
אנונימית
את יכולה לשלוח כתמונה אחת יעני שהבן אדם רואה וזהו הוא לא יכול לראות עוד פעם
שואל השאלה:
^יודעת(:
^יודעת(:
אנונימית
^^יש צילום מסך
ושומעת תעשי מה שבא לך, אבל לא ממליצה.. אם קורה משהו אחרכ אל תהיי מופתעת
ושומעת תעשי מה שבא לך, אבל לא ממליצה.. אם קורה משהו אחרכ אל תהיי מופתעת
וואלה מודה שפעם הייתי עושה סקסטינג אז אהבתי לשמוע מחמאות. אבל אומר לך מניסיון לא שווה את זה. את פותחת משהו מאוד אינטימי עם בן אדם שאת לא מכירה וזה יכול למכר כי בואי נודה בזה שזה כיף. וזה משהו מאוד לא בריא לנפש. הכי טוב שמרי את זה לעצמך וכשיהיה לך בן זוג תעשי איתו מה שבאלך
זה יכול להרוס לך את החיים , חבל
אם זה מה שעושה לך טוב... אבל בשביל לקבל חוות דעת על סקרנות לגבי הגוף שלך נראה לי ממש מיותר ובנוסף לא יוביל אותך לשום מקום. תלמדי לאהוב את הגוף שלך לא סתם "לקבל אותו" ליטרלי לאהוב את איך שהוא נראה להתאהב בו להיות גאה בו זאת הזדמנות לעבוד על הדברים האלה שלא תמיד חוזרת על עצמה ואם תצליחי לעשות את זה באמת יכול לחסוך לך מלא בחיים
באותו הנושא: