3 תשובות
דבר ראשון גירעון קלורי זה נטו אוכל אז לא יודע איך אמרו לך שזה בחדר כושר
דבר שני יש לכל אדם bmr תבדקי בגוגל bmr בשביל לבדוק כמה קלוריות המאזן הנטרלי שלך כי 1000 קלוריות לא מספיק לאף אחד
דבר שלישי את צריך להוריד בין 200 ל500 קלוריות מהתוצאה שיוצאת הכי מומלץ זה 300
דבר רביעי מאזן נטרלי זה כמות של אוכל שאת לא עולה ולא יורדת במשקל בגלל שרק מזה שאת חייה הגוף שלך שורף קלוריות אז כאשר את מורידה 300 קלוריות מהנטרלי את ישר נמצאת בגירעון קלורי. ואם את רוצה גם להתחטב את צריכה לעשות אימוני כוח אפשר גם בבית ולאכול מספיק חלבון שזה גם חובה( 1.6-2.2 גרם חלבון על כל קילו בגוף)
אם את צריכה עוד עזרה את מוזמנת לשלוח הודעה
דבר ראשון תבדקי מה הbmr שלך (bmrזה כמות הקלוריות שהגוף שלך שורף מלחיות-ולעשות פעולות בסיסיות כמו נשימה, מחשבה או עיכול). לדוגמא הוא בסביבות 1400 קלוריות, תוסיפי את הקלוריות שאת שורפת מפעילות גופנית (נגיד זה יוצא 1700) ותאכלי 200-400 קלוריות מתחת לזה.
הכמות המומלצת, היא בסביבות 1300 קלוריות ביום. לא פחות מזה, זה יהרוס את המטבוליזם(חילוף חומרים). 1000 קלוריות ביום זה לא יעזור לך בשום צורה, אולי תרדי טיפה, אבל מיד אחרי זה המטבוליזם שלך ידפק וזה רק יזיק לך.. תאכלי הרבה חלבונים וירקות כי זה משביע רצח ובריא מאוד.
וכמובן שגם לשלב פעילות גופנית ישפיע לטובה ויאיץ את התהליך אבל ממש לא חובה להיכנס לחדר כושר. ברור שבחדר כושר יהיה לך יותר מוטיבציה ויותר אפשרויות, אבל את יכולה גם לעשות מספיק ספורט ולהיכנס לגירעון קלורי גם לבד- ריצה, הליכה, סרטונים ביוטיוב, קפיצה על החבל- מה שבא לך בטוב. אם את צריכה עוד משהו תכתבי לי בכיף