התחברות
הרשמה
כתבתי סיכום לעבודה להגשה מחר בבית ספר, יש צדיק בקהל שמוכן לקרוא אותה ולתת ביקורת?
זה לסוציולוגיה, הנושא הוא גזענות בתעשיית המוזיקה בישראל.
אם יש לכם כוח לקרוא שלחו לי הודעה בפרטי ואשלח לכם תסיכום
30 באפריל 2022, 19:48
סיפורים
כתיבה
ביקורת
קריאה
ספרים
2 תשובות
יאללה, תשלחי לי
אני אוהב להרחיב את הידע שלי
M
Montblanc
שואל השאלה:
^^זה די ארוך
אנונימית
באותו הנושא:
כתבתי פואמה חדשה לעבודה בספרות דחוף תגידו את דעתכם זה להגשה בבוקר !!
אם יש לי עבודה להגשה במתמטיקה למחר ואני אגיד למורה ששכחתי אותה בבית
כתבתי עבודה באזרחות על שוויון הבעיה היא שאני אני בבית ספר דתי וכתבתי על הלהטב
יש לנו עבודה להגשה להיום והדפסתי אותה ממש מהר בבוקר כי כמעט איחרתי תהסעה ועכשיו קלטתי שלא כתבתי שם על העבודה
עשיתי עבודה להגשה עם עוד חברה אבל היא לא עבדה בכלל ועשיתי את כל העבודה לבד גם בשיעור וגם בבית. ההגשה עוד יומיים
יש לי עבודה להגשה ואני לא בבית ספר
התייעצות, לעשות עכשיו עבודה בתנ"ך שהיא להגשה מחר או לעשות עבודה באנגלית להגשה ביום שני?
באיזה מילים להתחיל סיכום בעבודה להגשה?
אפשר כתבות שמתנגדות לחיסונים? (זה לעבודה בבית ספר)
הגשתי למורה שלי עבודה בביולוגיה והיא הביאה לי 57 והיא כתבה שזה בגלל הסיבות הבאות
כתבתי על העבודה להגשה(משחק מתמטי) " הזכויות שמורות ליובל.כ ושות' " אבל אני לבד בעבודה, זה בסדר? דחוף