10 תשובות
אולי נכנס לך מים לאוזן? אם כן תנסי כזה להטות את הראש לאותו צד ואז אולי הם יצאו
תעזבי את זה\ זה יעבור לבד
שואל השאלה:
אבל זה מציק וכואב. ושמתי טיפות וזה החמיר. אני לא שומעת עכשיו בכלל באוזן ימין.... אוף והתור לרופא רק עוד שבוע!
אנונימית
גם לי זה היה מבינה אותך
אבל באמת זה עובר. תנסי פחות לגעת באוזניים או כמו שהציעו לך להטות אותן לצד
ותעזבי את הטיפות.
שואל השאלה:
ניסיתי... אני הולכת מחק לרופא משפחה אבל חוץ מטיפות ניסיתי כל מיני תרופות סבתא, שמן, תנועות כאלו ושיטות אבל כלום לא עוזר. אני מתחילה לחשוב שיש לי דלקת וזה מלחיץ... בחיים זה לא קרה לי שנסתמה לי לכלכך הרבה זמן
אנונימית
שואל השאלה:
כון. זה רק החמיר, האוזן שלי התחרשה עוד יותר וכואב לי
אנונימית
שואל השאלה:
לפי הגוגל יש לי הצטברות נוזלים או משהו בתוך האוזן בגלל הצינון... אני אלך מחר לרופא והלילה אנסה לישון..
אנונימית
ניסית לסתום את האף ולהוציא אוויר חזק?
ניסית לפהק אולי?
אז תחכי עד מחר שלא יהיה יותר נזק בטעות חס וחלילה
אולי נתקע לך קצת שעווה
באותו הנושא: