9 תשובות
מעצבנים
אני אחת מאלו
אז הם מהממים, מוכשרים, יפים וחמודים
לג'יט
שואל השאלה:
אתה עונה "תודה" וממשיך במשפט או שאתה מתקן? או שאתה מתעלם?
חיחי אני
אנשים מדהימים.
FML
חולה עליהם
מעצבן.
זה מעט מתנשא אני מעדיפה לשמור לעצמי בלב כשאנשים טועים כי זה סתם מיותר