9 תשובות
מעצבנים
אני אחת מאלו
אז הם מהממים, מוכשרים, יפים וחמודים
אז הם מהממים, מוכשרים, יפים וחמודים
לג'יט
שואל השאלה:
אתה עונה "תודה" וממשיך במשפט או שאתה מתקן? או שאתה מתעלם?
אתה עונה "תודה" וממשיך במשפט או שאתה מתקן? או שאתה מתעלם?
מעצבנים
חיחי אני
אנשים מדהימים.
אנשים מדהימים.
חולה עליהם
מעצבן.
זה מעט מתנשא אני מעדיפה לשמור לעצמי בלב כשאנשים טועים כי זה סתם מיותר