5 תשובות
אם אתה עובד שנה ומתפטר כי אתה צריך להתגייס מגיע לך תשלום פיצויים כי זה כאילו שפוטרת
זה יוצא משכורת של חודש שלם
פיצויים מחושבים לפי משכורת של חודש כפול מספר השנים שעבדת
האמת לא יודע איך מחשבים, יכול להיות זה באמת ממוצע
אתה בן 17 המנהל לוקח בחשבון שאתה כנראה פורש אחרי כמה חודשים הכל טוב הוא יבין וישמח
באותו הנושא: