16 תשובות
דדפול!!
דדפול
עוד חמישה ימים סוף סוף
שואל השאלה:
אוקי עזבו הבנתי שיש שם קטעים לא וואו אז אני אוותר על דדפול לצערי:(
אוקי עזבו הבנתי שיש שם קטעים לא וואו אז אני אוותר על דדפול לצערי:(
שואל השאלה:
^^^הכל זה תיאוריות. רק את אקס מן צריך
^^^הכל זה תיאוריות. רק את אקס מן צריך
קטעים לא וואו בדדפול??
שואל השאלה:
הבנתי שזה סרט סוטה רצח וזה אז עדיף שלא._.
הבנתי שזה סרט סוטה רצח וזה אז עדיף שלא._.
דדפול אומר משפטים שנונים בצורה כחולה.. יש שם קטע אחד שהם עושים 0ק0 אבל זה באמת סרט בסדר, והוא נחשב לקומדיה.
אם את רוצה שומרי הגלקסיה גם סרט מצחיק של מארוול
אם את רוצה שומרי הגלקסיה גם סרט מצחיק של מארוול
שואל השאלה:
^בדיצות כחולות לא מפריע אבל בגלל הסצנת 0ק0 אני אוותר
ואני רואה בשביל סטריינגג כל מה שעוד לא הספקתי ככה שאני כנראה אראה אקס מן 2
^בדיצות כחולות לא מפריע אבל בגלל הסצנת 0ק0 אני אוותר
ואני רואה בשביל סטריינגג כל מה שעוד לא הספקתי ככה שאני כנראה אראה אקס מן 2
הבנתי. תהני לוקי >~<
שואל השאלה:
תודה3> ראיתי בסוף אקס מן 2 ו3
תודה3> ראיתי בסוף אקס מן 2 ו3
זה טוב? שווה לצפות?
שואל השאלה:
ממש!!! אני עפתי על זה
לוגאן ובכללי העלילה והכל>>
ממש!!! אני עפתי על זה
לוגאן ובכללי העלילה והכל>>
אולי אני גם אצפה באמת!!
שואל השאלה:
תצפיי זה ממש טובב
תצפיי זה ממש טובב
אם אתה רוצה אני דיי בטוחה שיש גרסא מצונזרת של דדפול אז אולי תראה את זה במקום