7 תשובות
מצטרפת לשאלהה :)
יש את הדגמים הכי חדשים שלהם אבל הם יקרים יש את הs22 או את s21 אבל תמיד אפשר לקנות ביותר זול את a71 או a51 תלוי מה התקציב
a52
דגמי הnote
אני אגיד את האמת
הa והs פשוט גרועים
נהרסים מהר והסוללה גרועה
אני אומרת מנסיון
זו הסיבה שעזבתי את סמסונג
בקיצור note 20 אחלה טלפון
אני אגיד את האמת
הa והs פשוט גרועים
נהרסים מהר והסוללה גרועה
אני אומרת מנסיון
זו הסיבה שעזבתי את סמסונג
בקיצור note 20 אחלה טלפון
a51 מצויין ו ה a71 גם אחלה של פלאפונים
הa51 נוראי בטירוף
באותו הנושא: