3 תשובות
לבכות זה דבר טבעי ובמיוחד ביום הזה. אל תרגישי שאת צריכה לעצור את הדמעות בכלל. זה מאוד אנושי
מותר לך לבכות, זה בסדר אין צורך לנסות לעצור
את לא חייבת זה בסדר לבכות, קשה לעכל את כל הזוועות שקרו שם.