5 תשובות
לא, זה לא נוח לי.
אבל זה כן יפה
אבל זה כן יפה
יש לי 2 על הידיים ו2 על הרגליים
על הידיים אני שמה בעיקר כסף ובצבעים רגועים אבל על הרגליים לפי דעתי זה מושלם צבעוניים
שואל השאלה:
על איזה יד עדיף לשים צבעוניים?
על איזה יד עדיף לשים צבעוניים?
^אני שמה על ימין כי אני ימנית אבל לא יודעת
באותו הנושא: