21 תשובות
כשאנשים לא יודעים מי אתה הרבה יותר קל ליהיות פחות שקול כי לא צריכים להגן על "השם הטוב שלך" וכל זה
הרבה פעמים זה פשוט יותר נוח/השאלה מביכה
או שלפעמים כשיש שאלות ממש ממש פוליטיות אני משתמשת בזה כדי לענות ושלא ידעו מי אני, בסופו של דבר זה נוח
שואל השאלה:
אבל זה לגמרי צבוע מצדם כי גם הן באנונימי וגם ברשת.
אני לפעמים עונה באנונימי כי מביך לי מיידי לענות במשתמש שלי , אני בדרך כלל עונה באנונימי שהתשובה היא משהו שאני לא הייתי רוצה שידעו שאני כתבתי הכוונה היא שואלים משהו אישי מיידי או מטריד ובאמת רוצים לדעת
לפעמים כששואלים שאלה מביכה שלא רוצים לדעת שזו את או בכלל זה הרבה יותר קל אז שואלים את זה מאנונימי
כי כולם יכולים אחכ לראות את כל התשובות שלכם ואת השאלות וזה ממש מביך ואחר כך יכולים לפנות אליכם בפרטי בקשר למשהו ששאלתם או עניתם וזה פשוט יותר נוח באנונימי כי אז אף אחד לא יכול לפתוח פה עליי
כן זה צבוע הרבה פעמים אבל הרבה פעמים זה אנשים (כמוני) שלא רוצים לחשוף את הדעות הפוליטיות/וואטאבר שלהם. אנשים שכותבים תגובות הייט באנונימי זה פשוט מגעיל והם פחדנים:)
יש לי מוניטין כלשהו באתר. תגובות מסויימות עלולות להרוס אותו.
חוץ מזה, אנשים שאני מכירה יודעים מה המשתמש שלי בסטיפס.
שואל השאלה:
אני מסכימה עם כולם פה שיש דברים שמביכים לכתוב בלי אנונימי אבל באמת יש אנשים מגעילים ברשת וזה פשוט מגעיל שבגלל שהם באנונימי הם חושבים שהם יכולים לכתוב כל מה שהם רוצים
כי נגיד ויש לי תשובה או שאלה שלא מתאמים לשם משתמש ולמה שאני מייצג פה.
חשוב לי לשמור על השם הטוב של ישראל גם עם זה בסטיפס
שואל השאלה:
צינית חוצ(פ)נית את מכוונת לדירוג אמינות?
נ.ב - עם כן אני מבינה אותך שאת לא רוצה להרוס אותו הציון שלך מושלם
מאנונימי עדיין יכולים להוריד נקודות
^^מורידים ציון גם מאנונימי לא?
שואל השאלה:
טוב לדעת. חשבתי שאי אפשר, תודה
שואל השאלה, לא. גם מאנונימי אני משתדלת לא לעבור על חוקי האתר וגם אפשר להוריד לאנונימי נקודות אמינות.
שואל השאלה:
אהה אוקיי, באמת צריכים יותר אנשים ישרים כמוך העולם
^אני אקח את זה כמחמאה, תודה.
שואל השאלה:
בבקשה [זאת הייתה מחמאה]
פחדנים
לא
פשוט לא רוצה שידעו שזאת אני אבל זה לא מתוך פחד
אני אישית שמה על אנונימי בעיקר במקרים שיש ריב בין שני צדדים ואני רואה שהרוב הם בצש נגד הדעה שלי אז אני שם על אנונימי כדי שלא יספימו לי את הקיר תודות