5 תשובות
תרצה דבר איתי הייתי בכמה
כולם ישיבות חרדיות(או חרד"ל)תיכוניות
זה סגנונות של בחורים(אחריקאים, ספרדים,חרד"ל)ורמה לימודית.
חוץ מזה אין הבדל
זה סגנונות של בחורים(אחריקאים, ספרדים,חרד"ל)ורמה לימודית.
חוץ מזה אין הבדל
אני מכירה, אחים שלי למדו במערבא זה סגנון חרדי מודרני כזה, השאר אני לא מספיק מבינה בדיוק בשביל לומר
קצת מכירה מאחים שלי וזה;)
זה די תלוי איזה סגנון אתה מחפש.
אבל בגדול אני רואה כתבת כאן גם מכון לב אז זה ממה שאני יודעת זה לבוגרים יותר.ישיבה גדולה וזה
איזה סגנון אתה מחפש?
זה די תלוי איזה סגנון אתה מחפש.
אבל בגדול אני רואה כתבת כאן גם מכון לב אז זה ממה שאני יודעת זה לבוגרים יותר.ישיבה גדולה וזה
איזה סגנון אתה מחפש?
מכיר משם הרבה בחורים
באותו הנושא: